Specijalni efekti na filmu scene sa nastave na Akademiji Purity
Specijalni efekti na filmu izučavaju se na Akademiji Purity u okviru smera Makeup artist. Postoje tri predmeta na I, II i trećoj godini koji obradjuju ovaj deo makeup umetnosti.
Isto tako, kandidati koji nisu zainteresovani za trogodišnje studije, mogu odabrati kurs specijalni efekti nakon provere znanja iz tehnika šminkanja.
BEOGRAD, 2. avgust 2011, (Njuz) – Snimanje filma „Montevideo, bog te video 2“, nastavka jednog od najuspešnijih srpskih filmova poslednjih godina, bliži se kraju. Naš proslavljani glumac i reditelj ovog ostvarenja Dragan Bjelogrlić, koji se sa ekipom filma nedavno vratio sa Tenerifa gde su snimane pojedine scene, otkrio je da će nastavak imati znatno bolje specijalne efekte od prvog dela filma.
– Važno je za srpsku kinematografiju da prati nove holivudske trendove, među kojima su na samom vrhu specijalni efekti. Drago mi je što mogu da najavim da će „Montevideo, bog te video 2“ postaviti neke nove standarde u domaćoj kinematografiji kada je reč o tom segmentu – najavljuje Bjelogrlić, koji smatra da je važno da specijalni efekti ne odskaču previše od vizuelnog identiteta filma.
– Mnogi gledaoci, recimo, nisu zapazili da su u prvom delu korišćeni specijalni efekti u sceni u kojoj Tirke hvata loptu na volej, što je samo dokaz da su besprekorno urađeni – kaže Bjelogrlić, koji priznaje da prema prvobitnom planu nije trebalo da se u tom delu koriste specijalni efekti, ali da su nakon što su četiri dana pokušavali da snime ovu scenu, zaključili da će tako biti znatno lakše.
– Normalno je da publika ima velika očekivanja od nastavka svakog uspešnog filma, što je i nama koji se njime bavimo dodatni izazov da pomerimo neke granice. Kada je reč o specijalnim efektima, planirano je da u jednoj od završnih scene Moša prodre po desnom boku i da centrira loptu u šesnaesterac, gde će Tirke da je uhvati makazicama – najavio je Bjelogrlić, koji nije želeo da otkriva kako je završio ovaj šut, kao ni da li će ovaj šut biti urađen slično scenama iz filma Matriks, gde bi se, u ovom slučaju, Tirke „zamrznuo“ u vazduhu dok bi ga kamere okružile za 180 stepeni.
– Specijalni efekti će po svemu sudeći biti bolji od kultnih efekata u srpskoj kinematografiji, kao što su scena u kojoj Vesna Trivalić lomi retrovizor u „Mi nismo anđeli“, ili pad sa drveta Zvonka Lepetića u „Balkanskom špijunu“ – kaže Bjelogrlić.
You must be logged in to post a comment.