VEŽBE ZA LICE - održite elastičnost i svežinu lica kod svoje kuće

Vežbe za lice

Vežbe za lice pružaju približno isti efekat kao i najveće hiruške intervencije, ali hiruške intervencije ne zaustavljaju proces biološkog
starenja, na njena se ne može uticati. To znači da su i posle hiruške intervencije mišići sve slabiji i povlače kožu lica silom teže, a to
zahteva nove hiruške intervencije. Međutim, pravilnim režimom vežbanja, uz korišćenje brojnih kozmetičkih brojnih kozmetičkih
preparata, efekti starenja se mogu znatno ublažiti, mišići mogu ojačati, a koža se može održati zategnutom, zdravom i sjajnom. Lice
ima više od deset mišića, a najodgovorniji za stvaranje bora su: Čeoni mišić, mišić oko usana, mišić brade, mišić u prednjem delu
vrata i mišić u zadnjem delu vrata. Mišići lica su direktno vezani za kožu, kosti i druge mišiće, a da bi se proces starenja znatno
ublažio, potrebno je vežbati sve mišiće pojedinačno, kako bi podizanje mišića, podupiranje i pridržavanje kože bilo simetrično.
Jačanjem čeonog mišića, koji podiže obrve, nabira čelo i stvara horizontalne bore, umanjuje se broj i dubina bora i usporava
spuštanje gornjih kapaka. Vežbe ne treba raditi kada je lice potpuno suvo, već pre svih vežbi na lice treba naneti ulje za lice ili
hidratantnu kremu. U nastavku teksta ćemo objasniti koje su vežbe neophodne za čelo bez bora.
Vežbe za lice – čelo bez bora:
Prva vežba : Levi i desni kažiprst postaviti na kapke, tik ispod obrva, povlačiti prste na dole, a istovremeno podizati obrve (vežbu
ponoviti deset puta).
Druga vežba: Podići obrve i zadržati ih u tom položaju deset sekundi, a onda ih opustiti ( vežbu ponoviti deset puta) postaviti desni i
levi kažiprst čvrsto iznad obrva, podići obrve nagore i zadržati položaj petnaest sekundi, a onda ih opustiti ( vežbu ponoviti deset
puta).
Treća vežba: Postaviti dlan na čelo, povlačiti čelo nagore, a obrve nadole ( vežbu ponoviti petnaest puta).
Četvrta vežba: Širom otvoriti oči i zagledati se u tačku ispred sebe i zadržati pogled deset sekundi ( vežbu ponoviti deset puta)
Peta vežba: Prstima obe ruke jako pritisnuti čelo, pa zatvorenih očiju gledati nadole deset sekundi (vežbu ponoviti deset puta)

POGLEDAJTE VIŠE O REFLEKSOLOGIJI STOPALA

refleksologija stopala

OVDE

POGLEDAJTE KAKO NASTAJU STRIJE

kako nastaju strije

OVDE

POGLEDAJTE VIŠE O TRETMANU AKNI NA LEĐIMA

tretman akni na leđima

OVDE