Šta je aromaterapija
Šta je aromaterapija
Šta je aromaterapija? Veština koja u obzir uzima sve nivoe ljudskog postojanja i delovanja bilo fizičku, emocionalnu, mentalnu i duhovnu naziva se aromaterapija. Te tako aromaterapeut deluje na sva četiri nivoa. Što se tiče fizičkog nivoa aromaterapeut masira telo klijenta gde primenjuje druge metode primene aromaterpaije i savetuje klijenta o pravilnoj ishrani kao i o dužnostima svakodnevne umerene aktivnosti. Emocionalni nivo predstavlja podsticanje klijenta na izražavanja emocija i skladno tome se pruža podrška i razumevanje. Na mentalnom nivou aromaterapeur razgovorom pomaža klijentu u prepoznavanju mentalnih obrazaca koji su klijenta doveli u odredjenu situaciju. Duhovni nivo ima za zadatak da pomogne klijentu u osvešćianju svrhe njegovog postojanja i pronalaženja višeg smisla u svemu onome zbog čega se klijent obratio aromaterapeutu
Šta je aromaterapija i šta je potrebno da biste bili uspešni u tome?
Da bi neko postao aromaterapeut potrebno je da se obrazuje za aromaterapeuta. Kroz obrazovanje stiče se znanje iz oblasti anatomije, psihologije, hemije, eterčnih ulja, higijene i nege tela kao i o primeni aromaterapije u svakodnevnom životu uključujući i znanja o odredjenim bolestima i njihovom nastanku.
Međutim, zvanje aromaterapeut zahteva celoživotno obrazovanje. Aromaterapeut mora biti spreman na uspeh ukoliko želi da se ozbiljno bavi aromaterapijom. Aromateraput treba uzeti svaku mogućnost za napredovanjem i širenjem svoga znanja i da posećuje profesionalne seminare, čita stručne časopise i ostalu relevantnu publikaciju, postane aktivan u profesionaloj zajednici razmenjivanjem ideja i informacija sa ostalim kolegama i stručnjacima. Aromaterapija bi trebalo da bude sastavni deo života, da naučite da živite sa njom i da naučite klijente takvom načinu holističkog življenja.
Aromateraput bi uvek trebalo da pristupa profesionalno. Na taj način aromaterapeut dobija poverenje svojih klijenata. U aromaterapiji je bitno zdravlje i dobar pristup, osobine koje klijenti očekuju od aromaterapeuta, a ujedno te osobine štite i aromaterapeuta i njegove klijente. Pored toga, aromaterapeut bi trebalo da bude sposoban da razume klijentove potrebe. To je osnova dobrog međuljudskog odnosa. Prijatan glas, pristojno ponašanje, vedrost, strpljenje, taktičnost, odanost, iskrenost, intuicija, smisao za humor, zrelost, samopoštovanje i zanimanje za klijentovo zdravlje su neke od željenih karakteristika koje mogu da pomognu i da izgrade klijentovo poverenje prema aromaterapeutu.
Možete i Vi steknuti znanje o aromaterapiji kao i ostalim terapijama OVDE i postaćete vrhunski profesionalac u tim oblastima