+381607237853 akademija.purity@gmail.com

PET VAŽNIH STVARI KOJE MORATE PITATI SVOG KOZMETIČARA PRE TRETMANA LICA

U našem okruženju na tržištu postoji jako puno kozmetičkih salona. Samo mali broj nažalost se može svrstati u profesonalne salone, sa stručnim kadrom koji je kvalitetno obučen, i samim tim može pružati visokokvalitetne usluge koje se odnose na pedikir, manikir, tretmane lica, šminku, i mnoge druge. Veoma je važno da vi kao klijent koji želi kvalitetno da se neguje, postavite niz određenih pitanja kozmetičaru u čiji salon ste odlučili da dođete na tretman lica.Pre svega ovo su ključna pitanja koja za početak je potrebno postaviti svom kozmetičaru. Da li je prostorija provetrena odnosno da li je zagušljiva je od jako velikog značaja, jer svakako da mikroorganizmi koji su patogeni ne bi trebali ni biti u toj prostoriji. Oni se unose putem obuće u prostoriju iz spoljne sredine. Savet je dati papuče i klijentu prilikom ulaska u ciljanu prostoriju i po mogućstvu savet je i da kozmetičar to isto čini. Veoma je neprofesionalno raditi tretmane lica, dezinfikovati kožu i sterilisati instrumente a pri tom sve nečistoće su već na podu ili na policama ili u loše održavanom klima uređaju. Sterilizator je veoma važan aparat u svakom ovakvom objektu jer služi da se potpuno uklone sve patogene mikrobe kao što su gljivice, bakterije i virusi sa recimo sunđera ili četkica za nanošenje preparata a koriste se za široke narodne mase, a samim tim Vas kao klijenta štite od mogućih posledica infekcije na koži lica. Takođe znajte da je vrlo važno da kozmetičar dezinfikuje preparate sa kojima radi jer se i tu nalazi ogromna količina mikroorgnizama.

2. Da li možete da mi zakažete higijenski tretman lica ili polutretman lica i koja je razlika između ta dva tretmana?

Higijenski ili klasičan tretman se odnosi na kompletnu negu kože ,uz masažu lica,vrata i dekoltea, određivanje tipa i stanja kože, otvaranje pora, komedoekspresiju odnosno ekstrakciju mitisera i akni, dezinfekciju pora aparatom i aplikacija maske prema tipu kože. Polutretman se odnosi na ćišćenje kože , piling ,masažu lica, vrata i dekoltea i masku prema tipu kože. Takođe polutretmani se mogu odnositi na tretmane za izbeljivanje kože, tretmane hidratacije kože ili biološke tretmane za zrelu kožu.

3. Ako imate aknoznu kožu tj kožu koja je sklona aknama, važno je da pitate da li će Vam kozmetičar raditi masažu lica?

Ako je vaša koža lica jako upaljena i prekrivena velikim brojem akni, najpre tretman ne bi ni trebao da se radi. Kozmetičar treba da obavesti klijenta da je neophodno da uradi bris kože u najbližoj laboratoriji kako bi se utvrdilo da li postoji bakterija koja je uzrok akni. Jako je važno uraditi analizu krvi da bi se utvrdilo da li postoji hormonski disbalans koji je ključni uzrok problema na koži. Kada govorimo o masaži lica i aknoznoj koži, masaža je apsolutno kontraindikovana jer ako postoji bakterija koja je uzročnik akni mi ćemo je masažom i proširiti na ostale delove lica

4. Cena higijenskog tretmana lica?

Cena klasičnog odnosno higijenskog tretmana lica ne ,,govori,, baš uvek o kvalitetu usluge. Na osnovu toga kakav brend je odabran za rad od toga čće između ostalog i cena zavisiti. Cena tretmana je reda veličine od 800-3000 rsd.

5. Brend kojim će se izvoditi tretman lica?

Jako važan podatak za klijente jeste da slobodno kada postave pitanje kozmetičaru, kojim brendom ili kozmetičkom kućom izvodi tretmane lica, je i pitanje da li je brend nanotehnološki izrađen. Nanotehnološki brendovi kao što je recimo Purity izraelski brend, je izrađen posebnom vrstom tehnologije gde su aktivne čestice u preparatu jako sitnih razmera, svega nekoliko mikrona. Takav preparat će biti daleko koncentrovaniji u odnosu na preparat koji nije takvim sistemom izrađen. Kada znamo da je preparat na taj način izrađen onda je i cena tretmana odnosno proizvoda, 2-3 puta veća od klasičnog preparata, a takođe i skraćuje vreme trajanja tretmana lica sa 2 sata na sat vremena. Složićete se da su to velike prednosti i da je i to jedan od razloga koji će uticati na cenu samog tretmana odnosno proizvoda.

 

ZNATE LI DA KOZMETIČARI IMAJU NAJVIŠE KLIJENATA?

nastava kozmetičkog kursa II

POSTANI KOZMETIČAR

POGLEDAJTE KAKO SE RADE TRETMANI LICA

praktični kolokvijum

OVDE