Snimanje filma “U redakciji” makeup and hairdressing Akademija Purity

Saradnja sa fakultetom dramskih umetnosti
U toku je snimanje filma Maše Šarović “U redakciji”
Frizeri i šminkeri Akademije za estetiku i kozmetologiju Purity su celokupna hair and make-up podrška na setu.
Ovaj film je dramatična komedija koja prikazuje iskvarenu medijsku sliku Srbije kroz jedan korumpirani dnevni list i aferu glavne glumice – sekretarice, stereotip preterano sređene žene, koja je opsednuta izgledom i glavnog glumca – urednika, niskog morala i velikog ega. Sporedni likovi su mladi novinari u redakciji koji bivaju zanemareni i ismevani zbog svojih humanih i “patetičnih” tekstova.

PREDISTORIJA FILMA

 

PREDISTORIJA FILMAPredistorija filma počinje davno u praktičnonama ne znanim vremenima. Naime, u dobakada je čovek iz želje za imitiranjem, za igromiz znatiželje izradio crteže i kamene reljefe ukojima ima tragova ne svesne potrebe da sereprodukuje pokret, da se oživi mrtva slika. Kaodanas na filmskoj traci ili na crtežima crtanogfilma, naši daleki preci su prikazivali faze pokreta želeći tako prikazati odredjenu radnju,odnosno vremensko trajanje dogadjaja. U željiza što vernijim prikazivanjem, čovek je tragaoza sličnošću sa predmetima i likovima. Slike u Altamiri i Sahari nedvosmisleno pokazujuda je pećinski čovek koristio pokret kao jedan od važnijih elemenata svog izražajnog jezika prikazujući životinje sa više pari nogu kao simbol pokreta. Drugo svedočanstvonalazimo u grobnici Beri Hasan gde su prikazana dva rva u deset slika kojereprodukovane u nizu odaju prikaz borbe. U V veku nove ere pojavljuju se u Kinitakozvane *kineske senke*. Nastale su u doba procvata budizma i imale su verski imističan karakter. Pozorište senki se prenelo i u Tursku gde je nastao i čuveni lik Karadjoz. Sve ove navedene faze svrstavamo u prednaučni period koji se završavaotkrićem Leonarda da Vinčija pronalaskom kamere opskure. Pomoću te kamere, moguće je dobiti vernu sliku predmeta. Sliku dobivenu optičkim putem, precrtavao je i na tajnačin se približio sličnosti predmeta i likova iz života.