PASIVNI TRENING - široka primena u sportu, rehabilitacija, gubitak kilograma

Pasivni tretning

Pasivni trening je tretman koji ima vrlo široku primenu u sportu, rehabilitaciji, a najefikasnije deluje kao dopuna programu mršavljenja, gde u kombinaciji sa cardio treningom i vežbama sa opterećenjem daje veoma brze i trajne efekte. Stimulatori su dizajnirani za stvaranje specifičnih kontrakcija za različite rezultate, kao što su rast-povećanje mišića, relaksaciju, eliminacija masnih naslaga, eliminaciju toksina itd. EMS je vrlo delotvoran za oslobađanje od bola i za rehabilitaciju nakon povrede.U fitnessu EMS se koristi za različite vrste mišićnog rada:zagrevanje , maksimalna snaga, lokalna mišićna izdržljivost, izdržljivost aerobnog tipa, kapilarizacija, razgradnja masti, oporavak, drenaža, učvršćivanje i gustoća mišića, tonizacija, izgradnja, Body Building – hipertrofija.U zagrevanju, oporavku, relaksaciji i kapilarizaciji koriste se niske frekvencije, obično od 1- 10 Hz. Ove stimulacije treba da uzrokuju mišićne vibracije, ne kontrakcije. Programi poboljšavaju cirkulaciju u stimulisanim mišićima. Tako se ubrzava eliminacija toksina, povećava se snadbevanje kiseonikom i pojačava se metabolizam mišića.  Kod aktivnog treninga dolazi uputstvo za mišićni rad iz mozga, koji naredbu u obliku električnog signala šalje na vlakna živca.  Ovaj signal se predaje dalje na živčana vlakna  koja se skupa zgrče. Princip elektrostimulacije tačno odgovara procesu koji se odvija kod željene kontrakcije.  Stimulator šalje jedan električni strujni impuls na vlakna živca, koji izazove buđenje ovih vlakana. Ovo buđenje se predaje dalje na mišićna vlakna koja izvode elementarnu mehaničku reakciju (trzaj mišića). Ovo predstavlja temeljni element kontrakcije mišića. Ova reakcija mišića potpuno je identična sa radom mišića iz mozga. Drugačije rečeno mišić ne može razlikovati naredbu stimulatora ili one iz mozga. Parametri različitih Compex programa (broj impulsa u sekundi, dužina trajanja kontrakcija, trajanje faze mirovanja, ukupno trajanje programa) dopuštaju da se mišići različitih tipova pokrenu na rad, zavisno od mišićnih vlakana. Već prema brzini kontrakcija razlikuju se naime razni tipovi mišićnih vlakana: spora, intermedialna i ona brza vlakna. Brza vlakna će kod trkača jako preovladati, dok će maratonac imati više spora vlakna. Poznavanje ljudske psihologije i perfektno savladavanje parametra stimulacije programa dopuštaju da se rad mišića vrlo precizno usmeri na željeni cilj (jačanje mišića, povišenje prokrvljenosti, učvršćenje)

POSTANI WELLNESS I SPA TERAPEUT

kako se izvodi masaža leđa

KLIKNI OVDE

POGLEDAJTE VIŠE O ČAJU OD KUKURUZNE SVILE

čaj od kukuruzne svile

OVDE