+381607237853 akademija.purity@gmail.com

Frizura koja je osvojila svet

Frizura koja osvaja svet

 

Frizura koja je osvojila svet.Ako sa divljenjem gledate paparaco fotografije supermodela i pitate se kako stalno izgledaju tako graciozno u pitanju je frizura koja osvaja svet. Samo one znaju kako da neurednu frizuru učine ključnim faktorom svog stila. Međutim, iako deluje kao da su rep vezale na brzinu, taj look i nije baš toliko jednostavno postići. Ipak, mi vam donosimo trikove pomoću kojih ćete lakše napraviti ovakvu frizuru!
Za neurednu teksturu na rep naprskajte tzv. slani sprej za kosu i zatim ga razbarušite prstima. To će ujedno i držati vaš rep tokom celog dana. Ukoliko nemate slani sprej, poslužiće vam i šampon za suvo pranje kose.
Češalj će samo zagladiti kosu, a to nije look kojem težite. Umesto češlja, poslužite se prstima. Provucite ih kroz kosu i zagladite prama nazad, a ukoliko želite da izdužite lice, na vrhu glave malo podignite kosu.
Kada vezujete rep, važno je da ga vežete pod odgovarajućim uglom. Ako nagnete glavu prema napred, kosa će biti preopuštena na delu iznad vrata.
Kako bi vaš rep izgledao malo više gracioznije, oko gumice za kosu obmotajte pramen kose. Nakon toga, taj deo poprskajte lakom za kosu iz blizine i osušite ga fenom, kako bi duže tako stajao.Frizura koja je osvojila svet i sve o frizurii negovanju ose možete saznati na Akademiji Purity.

Više o kursu za PROFESIONALNOG FRIZERA klikom OVDE

Frizura koja je osvojila svet

Frizura koja je osvojila svet.Odeća je jedan od bitnih aspekata ljudskog fizičkog izgleda, sa značajnim društvenim značajem i porukom. Sva društva imaju svoja pravila oblačenja, pri čemu je većina pravila pripada nepisanim zakonima, koje razume većina članova društva.

Poruka koju šalje odeća, može uključivati društvenu klasu, prihod, zanimanje, etničke i verske pripadnosti, stav, bračni status, seksualnu dostupnost i seksualne orijentacije..

Na primer, nošenje skupe odeće šalje poruku da je osoba koja je nosi bogata. Uniforma govori o radnom mestu i organizaciji (vojska, Crkva, medicinske ustanove i sl….)

Danas se pod dres kodom, verovatno pogrešno, najviše podrazumeva skup pravila oblačenja koja propisuju određene kompanije, na primer Banke, Osiguravajuća društva, državna administracija, predstavništva stranih kompanija. Obično se želi poslati poruka o ozbiljnosti kompanije i njenih zaposlenih, ali i o disciplini i ograničavanju ličnih sloboda (npr spoljna temeperatura mora biti daleko iznad 30 Celzijusa da bi se prihvatilo skidanje muškog sakoa…), tj. postoji red – ne može svako „da radi šta hoće“. Dres kod je naročito prisutan na mestima gde se dolazi u dodir sa stankama ili poslovnim partnerima.