BOBAN RAJOVIĆ I AKADEMIJA PURITY

Boban Rajović i Akademija Purity

Akademija Purity radila je frizuru i šminku za snimanje muzičkog spota. U pitanju je Boban Rajović sa novom pesmom – Kiša lije. Pripreme su počele od ranih jutarljih sati. Naši frizeri i šminkeri pripremili su Bobana i njegovu partnerku u spotu. Šminka kod muškaraca služi za pokrivanje i korekciju sitnih nedostataka. To mogu biti kapilari, akne, ožiljci i iritacije. Takođe služi da matira kožu kako se ne bi presijavala pod svetlosti reflektora. Šminker je uvek na snimanju i spreman da ponovo matira aktera u spotu ako je to potrebno.

Šminka i frizura Bobanove partnerke bila je zavodljiva. Odlučili smo se za dve riblje kosti ispletene sa strane i izvučen profil sa velikim volumenom. Šminka se bazirala na pesprekornom tenu i istaknutim crtama lica. Nosila je i smedji smokey eyes i bordo karmin. Aninu šminku smo popravljali više puta jer je često bila na improvizovanoj kiši i u bazenu. Ovakva šminka i frizura se idealno kombinuje uz dugu, raskošnu crnu haljinu koju je nosila.

Ako i vi želite da učestvujete na ovakvim spotovima pogledajte OVDE

Muzički spot, ili samo spot je promotivni film za pesme u popularnoj muzici. Muzički spotovi počeli su da se naširoko puštaju na televiziji početkom ’80-ih godina XX veka.Mnoge istoimene pesme istih izvođača imaju dva, tri ili više različitih spotova.

Prema autoru Majklu Šoru (Mikael Shore), muzički spot simbolizuje produžetak kulturnih stavova i moderne umetnosti vezane za XX vek. Moderna umetnost i kultura je preoblikovala, zaobilazila ili uništavala uspostavljene tradicije i konvencije narativne logike i slikovnog predstavljanja. Isticanje slike i montaže nad naracijom i likom je asimilacija ove moderne tradicije. Po njemu, muzički spot je popularni, a ne ezoterični medij koji je preneo avangardne stavove i tehnike u mejnstrim.